Statut szkoły to dokument, który powinien być skonstruowany zgodnie z przepisami, odpowiadać bieżącej sytuacji prawnej, a przy tym uwzględniać specyfikę jednostki oświatowej i jej potrzeb. Liczne zmiany aktów prawnych wprowadzających przepisy obowiązujące w okresie 1 września 2022 r. - 31 sierpnia 2024 r. wymagały dokonania zmian w statutach – przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Sprawdź, czy wszystkie zmiany zostały wprowadzone do statutu Twojej placówki.
Przy okazji nowelizowania statutu warto przyjrzeć się, czy jego redakcja odpowiada zapisom rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”. Warto również sprawdzić, czy oby nie zawiera błędnych zapisów, często sprzecznych z obowiązującym prawem.
Odpowiem na wszystkie pytania związane nie tylko z konstruowaniem statutu, ale stosowaniem go w praktyce.
Oferowane szkolenie pozwoli:
Każdy uczestnik otrzyma:
Materiały szkoleniowe zostaną przesłane w dniu szkolenia na adres e-mailowy podany przy zapisywaniu się na szkolenie.
Zaświadczenia zostaną przesłane w ciągu 2 dni po szkoleniu na adres e-mailowy podany przy zapisywaniu się na szkolenie.
Jeśli nie są Państwo w stanie zapisać się na szkolenie przez poniższy FORMULARZ prosimy o przesłanie e-maila na adres kontakt@eduprawnik.pl.
W wiadomości prosimy o podanie poniższych danych:
Faktura zostanie przesłana na adres mailowy podany przy zgłoszeniu.
Link do webinarium zostanie przesłany najpóźniej dzień przed planowanym szkoleniem na adres e-mailowy podany przy zapisywaniu się na szkolenie.
cała Polska
© 2023 EDUPRAWNIK Dariusz Skrzyński
KONTAKT
EDUPRAWNIK
Dariusz Skrzyński
ul. Victorii 26
05-509 Józefosław
NIP: 537-217-21-48
REGON: 360394460
E-MAIL: kontakt@eduprawnik.pl